Monday, June 3, 2013

Penutup Minggu Ini

Minggu terakhir di bulan Mei tahun 2013.

Saya telah berjaya menyempurnakan sejauh 18 km minggu ini. Walau pun tak sampai 20 km seperti yang saya targetkan, saya tetap rasa ok...infact, sebenarnya saya tak nak pun buat 4 km malam ni, tapi hubby suruh juga, sooo, kena lah patuh kan.

Sekarang ni sudah jam 12.14 pagi, dan esok kena bangun awal sebab saya kerja. Insya allah saya nak puasa juga, sebab saya belum habis lagi qadha puasa saya...he he he...

Bulan Mei ini banyak benda yang berlaku kan? Hari ibu/guru..banyak birthdays dalam keluarga saya, juga kelahiran kembar daripada anak sedara saya. Nama baby pun saya tak tahu lagi ni, kalau dah ada, nanti tolong post ye Pijah...dan kalau rajin, upload la gambar, ramai opah-opah sedara kat sini yang rindu nak tengok.

May our days ahead be a productive one. Good night!

No comments:

Post a Comment