Friday, March 16, 2012

What happened yesterday?

sorry semalam sekali lagi saya telah tidak sempat untuk mengemaskini blog saya ni, walaupun Boss dan Sham sudah balik.

Reason : saya perlu attend satu kursus ni, saya akan elaborate on the course later ye.

Semalam juga adalah hari dimana ada marathon meeting...hmmm..anak-anak buah saya hadir tanpa saya lah.

The course ended quite late, but once I arrived at my place, none of my officers were back yet, huh, the meeting has not ended yet. It must be a very hot one I guess.

Around 6.45pm, my officers arrived one by one...haaaaa, mengadulah, apa lagi. Lepas tu, boss pulak sampai, menambah rencah dan perisa. Lepas tu, Sham pun join sama....kami sembang sampai pukul 7.45, kena lah solat Maghrib kan, tapi best lah sembang macam tu, rasa release stress.

Balik, hubby dah tunggu nak makan. Tak sempat lagi nak masakkan dia kari kepala ikan, insya allah, hari ni, kalau sempat, saya masak lah...

Hari ni, saya ada banyak kerja untuk diselesaikan...semoga semuanya berjalan lancar

No comments:

Post a Comment