Friday, March 23, 2012

M%^$#@!

It is now 1.00 am in the morning, 23 March 2012.

I am still in a fresh mode since I just woke up and had my bath. Today was a tiring one and I had fallen asleep after my Maghrib prayer. I only woke up at aroun 11.00, sempat tengok tv pulak and only had my bath at 12.30am...so tak berdisiplin ye? hmmm, kadang kadang aja ye benda macam ni berlaku.

I attended the 'Skills for Success' course again today..the topic for today was Stress Management. Sepatutnya kursus yang sebagini sepatutnya di ajar kepada pegawai muda, ataupun pelajar.

Untuk anak anak sedara saya, boleh google and belajar fasal stress sendiri. Cari punca punca stress, symptoms dan juga cara mengatasi.

Apa yang nak saya tulis hari ni?...Aduihhhh...saya dah lama la tak lepak dengan kawan kawan saya la. Sekarang ni, waktu lunch saya lepak dlam bilik aja, buat kerja, blog hop, update blog and tidurrrrr...rasa macam tak de social life...

Tapi saya masih update lagi fasal gossip pejabat dengan Cik Z, waktu balik sama lah...kawan kawan IT saya pulak, terserempak pun takde, mungkin sebab bangunan ni besar sangat kut.

Kira hidup saya ni dah nak jadi macam membosankan lah. Balik rumah, letih...bila cuti pun, duduk rumah aja, tak keluar langsung...nothing to look forward to.

Saya rasa saya nak pergi somewhere sorang sorang laaa.....kan? hmmm








No comments:

Post a Comment