Wednesday, March 14, 2012

Waiting

Saya sepatutnya sedang menjalani training. Training ini sepatutnya bermula jam 10 pagi tetapi sekarang sudah pukul 10.51 pagi, masih belum ada apa apa. Saya punnn, mulalah update blog.

Hmmm, I am giving him another 10 minutes, kalau tak mula juga, I belah lah.

The last few days was hectic. Saya terpaksa handle semua kan, meetings pulak banyak. Bila balik bilik, banyaknya missed calls. And of course, dalam keadaan macam ini, saya prioritise, buat yang lebih penting dahulu....semoga semuanya akan selamat.

Oh yee, hari Ahad baru ni Min dan Atim sekeluarga datang, for dinner. Sebenarnya sudah lama kami merancang untuk makan makan ni, tapi banyak dugaan nya, sampai tak jadi jadi.

Tujuan dinner ; just to catch up lah, sebab dah lama sangat tak lepak sama-sama, tapi rasanya yang banyak bergebeng adalah kaum wanita...pok pek pok pek, tapi bila ada perkara rahsia, tiba tiba bisik bisik...he he, pelik sungguh.

Min dengan Atim ni kira kawan lama saya lah, especially waktu belum kahwin dulu. Rasanya kami sangat rapat, tak tahu lah kenapa, tapi memang boleh get along very well lah. Bila bersembang, selalunya yang bersembang Min dengan I aja, Atim lak, diam, tapi nak join jugak. He he. Yang paling best, kalau kami pergi mana mana dan sesat, kami boleh berkelahi dalam kereta tu, meriah kelahi...he he, ada ke seronok pulak kan bila kelahi.

Anyway, lately, bila Atim dah kahwin dan ada anak, saya pun dah kahwin...Min pun sibuk juga...so, kuranglah dapat berjumpa...tapi insya allah nanti kita create activity ye..pergi mana mana ke

Orang kata friends are family which we can choose...insya allah, semoga hubungan kami ini akan berlanjutan...

No comments:

Post a Comment