Monday, March 5, 2012

Sudah 10,000

Tadi, waktu sampai di rumah dari ofis saya tanya suami saya, ada baca blog saya tak?

Hubby jawab 'nope, saya busy sikit tadi'.

Saya : 'alahhh, saya update sebab ingat Syuk nak baca tau...'

Syuk : ' tapi hari ni saya busy sikit'

Saya : 'fine'...

Lepas tu, kami pun pergi MYDIN, membeli barang barang dapur sikit.

Waktu balik, tiba tiba :

Hubby : Saya pembaca yang ke 10,000 tau

Saya : mende tu?

Hubby : Blog cikbib la, bila saya buka, number of visitor tu, 10,000, maksudnya saya yang ke 10,000 la.

Saya : ye ke?...bestnya, bestnya....bestnya..(siap tepuk tangan lagi)


Pasai apa best ye? tapi memang saya dah target kalau 10,000 visitors, saya nak celebrate...ha ha.Saya tahu la blog orang lain juta juta, tapi ini blog saya kan,  blog kecil kecilan aja.

Saya tahu lah blog saya ni banyak kelemahannya, bahasa pun macam bercakap aja, isi pun ringan sangat,  hmm, sometimes saya risau yang blog ni ada syndrom SS (syok sendiri). Anyway, blog ini adalah santai, baca untuk happy happy...tapi satu yang pasti, saya ikhlas, semua yang saya tulis ni, ikhlas...

okay lah...jangan stop baca ye, sebab walaupun saya kata, suka hati sayalah nak tulis apa, ini blog saya, kalau tak nak baca sudahlah...tapi kalau kita tulis, orang tak baca, tak best juga...kena balance...bubaiiii

No comments:

Post a Comment