Monday, March 26, 2012

Happy Birthday Dear Hubby


Heee...Happy 48th Birthday Dear Hubby. Dah tua dah..he he. Semoga panjang umur, murah rezeki, dipermudahkan semua urusan dunia dan akhirat, dikurniakan kesihatan yang baik, sama ada mental mahupun fizikal.

Seperti biasa, sebagai pasangan yang romantik, tiada celebration...ha ha ha. Malam ni, makan di rumah aja, sambal udang semalam ada lagi, perangat, special request dari Shuk adalah dia nak ikan goreng. Okay, sayapun keluarkan ikan, dan start menggoreng, tengah tengah goreng tuh, gas pulak habis, ha ha ha, so, sekarang ni saya tengah update blog sat sebab hubby pergi ganti tong gas tu.

Saya nak try masak broccoli goreng seperti yang saya makan sewaktu di Guangzhou dulu, hmmm, goreng aja dengan bawang putih dan masukkan sos tiram...saya rasalah. Tapi macam sedap sangat waktu makan dulu.

Saya ingat lagi sewaktu kami baru kahwin dalam tahun 2006 dan celebrated Shuk's birthday for the first time together. Haaa, lagi tak de celebration pun sebab waktu tu, rumah saya dapur pun tak de, ha ha. Tiba tiba, petangnya, dapat panggilan telefon yang memberitahu pakcik Shukri meninggal dunia dan kami terus balik ke Kuala Kangsar...itu adalah antara memori terawal kami..maklumlah, kahwin fastrack kan, tak de memori waktu bercinta.

Tak pe lah, tak payah compare dengan orang lain lah ye Shuk, yang penting kita happy. Andddd, walaupun saya selalu buat hal, degil tak terkira, saya bersyukur jodoh saya dengan Shuk, dan saya menerima Syuk seadanya..I love you....

okay, gas dah sampai, nak sambung goreng ikan!






No comments:

Post a Comment