Wednesday, March 7, 2012

42 Tahun

It's 7 of March again, yeah, it is my 42nd birthday. Kenapa ye, when I was younger, I thought 42 was such an old age, but now, when I am 42, I do not feel that old at all...in my heart lah.

I must admit, even though I am very young at heart, I can feel the physical changes with my body already. Yup, dulu kalau cergas semacam, sekarang memang kena slow sikit. Hmmm...semoga saya akan terus cergas dan sihat insya allah, supaya dapat saya meneruskan kehidupan dengan lebih mudah.

Saya telah mengistiharkan hari ini cuti untuk diri saya, hiksss. Tapi lepas subuh saya tertidur balik dan bangun lambat sikit. Lepas bangun, saya breakfast dan terus ke Alam Sentral, saya mahu menghadiahkan diri saya dengan spa kaki..he he, insya allah lain kali saya buat spa seluruh badan ye.

Sampai sampai, alhamdulillah saya orang kedua sampai, yang pertama sudah mula berurut di dalam, oleh kerana saya buat urut kaki aja, ianya dibuat di bahagian depan kedai.

Saya tak mahu buat urutan seluruh badan sebab saya baru aja buat waktu balik kg baru ni...so, rasanya spa kaki pun okay juga
Nama kedai ???lupa...di sini lah saya duduk, mereka sentiasa memainkan lagu lagu yang mengujudkan suasana bali...saya suka feel nya 
Ini bekal saya, kut bosan, bawa air, hpone and buku tuh...macam baca, dah lama duduk dalam handbag, tak baca baca pun. Dikedai tu ada majalah juga, so, saya habiskan baca majalah di situ sajalah. 
haaa, mula mula rendam kaki dengan air garam...

lepas tu dia gosok gosok, and letak scrub kelapa nih. Saya cakap dengan hubby yang saya sedang menimbangkan sama ada saya patut meletakkan gambar kaki saya nih...dia terus risau , dia kata " your big feet? are you sure you want it to be posted?'...haaaa, I know he is right, soooo...I decided not to show all lah ye.

Lepas tu dia urut lagi dan letak susu...macam tu lah...the whole process took around 1 hour and it cost me RM45. Okay lah tu

On my way back, I stopped to buy food and ate it at home. Hubby managed to sneak out and came home sekejap after he met one of his customers. He he, okay lah jugak, kalau tidak, memang sunyi giler rumah ni.

Malamnya, as to celebrate my bday, we went to Anggerik Coffe House..alah, gerai yang sebelah Hotel ITM tuh

I ordered this Alaskan fish burger only to find out that the burger was huge...tapi it was nice, I ate all the burger but was too full to swallow the fries. And, since it is a special day, I ordered juice belimbing instead of my usual air suam. Shuk ordered daging paprik with nasi and watermelon juice.
 

Gambar tok bomoh saya baru nak mula makan, sebenarnya dia nak tunjukkan jam dia yang saya baru belikan tuh.

So, how was my day? Biasa aja, very ordinary...and beside the present I presented myself with, I received nothing else, except lots of love from Shuk? alasan lah tu bila tak beli hadiah kan, tak pe, bday dia nanti, saya pun akan menghadiahkan kasih saya ajalah...

Esok my marathon meeting day. Semoga dipermudahkan semua urusan saya dan officer saya ya Allah, juga semua yang paper esok.Aamiiin.



No comments:

Post a Comment