Monday, March 19, 2012

Random

Hari ini bermula dengan mimpi ngeri...yup, mengenai saya lambat untuk attend meeting...punyelah suspens, alhamdulillah bila bangun dan tersedar yang ianya hanyalah mimpi.

Saya bangun awal, sempat mengaminkan doa awal pagi di office, and everything went on smoothly, despite of the many many challenges as usual.

Esok, ada 4 meetings, 2 di sebelah pagi, dua di sebelah petang. Saya tidak boleh hadir dua yang di sebelah petang tu kerana dijalankan serentak, I have to assign my officer to represent me lah.

Saya masih bingung memikirkan siapa yang saya mahu jadikan objek untuk assignment course saya ni. I am suppose to approach someone, get to know him/her better and improve the relationship, i.e. human to human lah ye.

I am choosing among my officers/supporting staff...tapi tak sempat lagi nak pilih betul betul.

Saya juga perlu mencari satu tajuk presentation yang simple...isk...ada ke dia bagi assignment untuk orang yang dah berumur dan sibuk ni...betul la.

Oh ye, akan ada perubahan di dalam Bahagian saya nanti di mana kami akan menerima officer baru sementara officer kami yang lebih berpengalaman akan ke Bahagian baru. Well, semoga perubahan itu akan membawa perubahan yang lebih baik untuk semua, insya allah.

Hmmm....a short one for today ye...insya allah saya akan update lagi tomorrow.

No comments:

Post a Comment