Thursday, March 8, 2012

Back to reality

Pagi ni, jalan sangat jam. Rupa rupanya, KL banjir ye semalam...saya tak tahu pun.

Hujan turun juga sikit sikit pagi tadi. Saya ada meeting pukul 8.30, tapi sampai ofis 8.40, officer saya dah tanya saya ada ke tak de, sampai je ofis, ambil fail, diary, pen sebatang, lari ke tingkat 29, tapi, alhamdulillah, meeting tak mula lagi, chairman tak sampai...

Hmm, sempat lah nak g toilet sat, ye lah, dah sejam kesejukan dalam kereta kan. Meeting started at 9.00, the second one started at 11.30 and ended at 1.30. Hmmm, lunch hour pun dah habis.

Balik balik ofis, terus buka email, tengok apa yang urgent, boss masuk bilik pulak, lepas tu ada discussion dengan Sham...solat and start kerja balik...tapi rasa macam nak update blog pulak, he he

Anyway, alhamdulillah meeting yang tu dah settle,tapi biasalah, ada banyak lagi benda yang perlu diuruskan. Saya berdoa semoga keadaan kerja/tempat kerja saya akan bertambah baik dan menggembirakan saya, juga officers saya, semoga semua kerja dapat diselesaikan dengan mudah...aamiin. (Fazillah Kamsah suruh berdoa selalu, so, tengah cuba mengamalkanlah ni).

Okay, back to work


No comments:

Post a Comment