Monday, January 2, 2012

Bosangg balik

Hari ni hari Isnin, 2 Januari 2012. Saya cuti, tapi hubby kerja. Saya bangun, masak nasi goreng dan makan depan laptop. And now, saya tersangkut menonton youtube ustaz Azhar featuring Zizan...alamatlah sangkut depan laptop lagi sekali.

Memang betul tersangkut. Plan untuk pergi pasar tidak kesampaian. Tapi lepas zuhur, nak pergi Tesco Seksyen 13 insya allah. Nak cari talkum Yardley yang bau...lupa la plak..tapi kalau tengok mesti tau. Semalam, check yang Tesco seksyen 13 lagi satu tu, tak ada pulak.

Eiii, baru tengok blog Beautifulnara, Jejai and FS on balik ye...hmmmm, lagi satu, Sherry Merlis kahwin...saya suka juga dengan Sherry ni, okay laa, sweet aja kan, tapi beza umur Sherry dan Ash tu jauh ye, 40 dan 29...tapi kalau sudah jodoh, just try to make it work..insya allah, kalau ikhlas, akan bahagian dunia dan akhirat.

Lagi satu, ada undian untuk artis paling cantik di situ (beautifulnara). Sebab free, saya pun votelah...teka saya vote siapa...? Ha ha ha, nak tergelak pulak

Hmmm, lagi satu, siapa tengok NONA di TV3 semalam? Don't you think that the programme is more cheerful than before? Ye lah, kan Fafau ada, mestilah lebih ceria. I think Neelofa pun no bad at all. Vee dulu terlampau control cun kot...ha ha ha...I rasa memang fitrahnya Vee tu cool, sopan, relax...tapi lama-lama, kita pun ikut jadi terayun camtu, langsung ngantuk...Farah & Neelofa have added some energy which I personally prefer.

oooooh, sesiapa yang think otherwise, please stick to it ya, since this is really personal opinion.

Hmm, saya betul-betul mati kutu bila hubby terpaksa kerja dan saya cuti, tak suka! tak pe lah, nak solat dan pergi TEsco lah...bubaiiii





No comments:

Post a Comment