Friday, January 27, 2012

After a long and tiring day

Now is almost eleven pm.

I don't know how I did it, but I managed to cleared 80 percent of the files piling on my table today. I finished all that at around 8.30 when I finally decided to bring another 10 files back...ye lah, tak kan nak stay back sorang sorang sampai pukul 9.00 kan.

Meeting tengahari only ended at 6.00. Lepas tu, saya solat asar, relax tengok blog kejap, and sambung kerja. Lepas tengok 7-8 files, saya break tengok blog balik, lepas tu sambung tengok files, lepas tu tengok blog balik...macam itu lah, kalau straight tengok files, tak berkesan juga. Sempat juga upload satu lagu..he he, lagu "it must have been love" daripada roxette....he he, teringat zaman muda muda.

Lepas tu solat Maghrib, sambung kerja, than balik rumah. Kali ni, saya pecut aja kereta tu...hmmm 120km/jam di Federal Highway was not bad at all...

Sampai rumah, hubby dah merungut lapar, sooo....kamipun pun pergilah KASIh...kali ni makan nasi, ikan kembung sambal dan sayur campur...

kami sampai rumah balik dalam pukul 10.15pm

Saya tak pasti sama ada sebab saya sudah dekat nak period atau sebab saya demam, malam tadi saya memang asyik terjaga. Dekat lima enam kali. Saya pelik, kenapa suami saya tak buat macam biasa ye, i.e. mengunci saya?

Bila tanya, hubby kata, malam tadi saya teruk sangat. Bila kunci, saya lagi menggelisah, macam lemas..so, mengunci was totally out last night..ha ha...susah juga bila orang dewasa demam kan. Hidung saya tersumbat sikit kan, mungkin sebab tu saya gelisah

Tapi saya okay sikit hari ni sebenarnya, ye lah, kalau tidak, masakan saya boleh bertahan sampai malam...alhamdulillah. Semoga keadaan akan jadi seperti biasa lepas ni.

Okaylah, saya nak mandi, solat dan tidur. Have a nice weekend everyone!!


1 comment: