Friday, January 27, 2012

Lunch Break Message

Sekarang adalah waktu rehat tengahari untuk para pegawai kerajaan, pada hari Jumaat...haaa, panjanglah sikit.

Saya ada meeting pagi tadi, lepas tu pergi KL Sentral, transfer duit dan top up touch n go. Lepas tu, terjumpa gang, lalu terjoin makan tengahari.

Saya join makan aja, sebab banyak kerja di ofis, so, balik, solat, clear 3-4 paper, update blog sat...rasanya nak tidur juga sekejap lepas ni. Saya tak pulih sepenuhnya dari demam saya, tapi masih bertahan. Kawan saya, Cik Z, sudah MC hari ni. Semalam, waktu naik kereta balik ke Shah Alam, dua-dua pun demam, tapi dia aja yang MC.

Malam ni, hubby ada dinner dengan office mate, dan saya tidak dibenarkan join..hmmm, tak pe lah, saya akan tidur..

Itu dululah tengahari ni, petang ni, ada another discussion/meeting pulak, bila la saya nak clear kan file atas meja nih, anyway, have a nice weekend everyone.

2 comments:

  1. Dinner malam ni ditunda pada hari jumaat minggu depan atas sebab sebab yang tak dapat dielakkan.. harap maklum...

    ReplyDelete
  2. eventhough dinner is postponed, CikBib still not allowed hikhikhik :(

    ReplyDelete