Monday, January 9, 2012

Dislike!

Hmm, saya sangat mengantuk sekarang, mungkin sebab pagi tadi saya started off a little bit early than usual.

Esok, ada meeting pukul 10.00 pagi...meeting yang lain telah dipostpone ke hari Jumaat...hari Jumaat ni, saya perlu makan makjun petani supaya kuat sikit, he he.

Saya ada terima berita tak baik sikit semalam...fikiran sedikit terganggu. Saya bukan terganggu dengan berita itu sebenarnya, tapi lebih kepada kesal dengan tindakan saya sendiri.

Saya dapati, saya ni tidak pandai berkomunikasi dan emosi terlebih la. Bila ada masalah, saya akan marah marah marah...dan gagal untuk memberi motivasi. I wish I could handle such situation better. I wish I could motivate people instead of making them feeling bad about themselves...in short, I simply dislike myself at the moment...huwaaaa

Bernafas cikbib....breath...

Haaa...tu la, selagi namanya manusia, selagi itulah saya akan membuat kesilapan. The more you do things, the more you make mistakes...kena belajar dan improve ye cikbib, despite of the fact that you are already above 40 years old. Yeah, let's move on.


No comments:

Post a Comment