Sunday, January 29, 2012

Sabtu, 28 Feb 2012

It's Sunday evening now and we are watching Australian Open and Juara Lagu at the same time. Australia Open tuh tak habis habis, ingatkan Nadal tu dah nak kalah, tak kalah kalah juga...sempat makan pisang lagi, ye lah, dah lima jam, mesti la lapar.

Saya nak cerita fasal hari Sabtu saya. We were to invited for this wedding :


Sampai aja, kami pun makan....dalam pukul 1.48 pm. Caterer dia Siti Catering tau, untuk kawan-kawan office, mesti dah biasakan dengan Caterer ni

yang ni, bapa pengantin membaca doa..

yang ni ditangkap oleh hubby waktu saya pergi surau..Dato' K with hubby's BIL..unfortunately, Dato' K did not bring along his famous wife i.e. Ummie Aida..

hubby sambung minum di luar, ada kopi, teh tarik, bubur kacang, kuih muih yang sedap...keluarga hubby lepak di luar

yup, upacara melepak sampai pukul 4.30 tau


sempat berposing

pengantin, sempat minta mereka posed sebelum mereka pergi solat zuhur

dan kami dapat ini..dalam dia ada cookies yang sedap..tadi saya dah upload gambar, hilang pulak, malas nak upload balik

Daripada kenduri ini, kita orang ke Kajang, pergi rumah anak saudara hubby...since di Kajang, mestilah ada satay kan
hmm, ini Arif, host for the day, dia cikgu, wife dia misi (nurse)....saya tengah suka guna perkataan misi tu. Depa ni baru aja moved in, rumah ni pun depa beli atas orang...buka rumah ni macam rumah saya aja, tapi floor design dia menyebabkan rumah ni kelihatan laweh (luas)...hmmm

tempat orang perempuan lepak

orang lelaki, tengok rancangan money drop tuh, yang baju kuning tu, abang ipar saya yang baru kena mild stroke tu, he looks much better though..alhamdulillah

from another angle

kami solat maghrib di sini, dan lepas tuh, balik rumah...hari ni, hari ahad, kami lepak aja di rumah, tak keluar langsung...



No comments:

Post a Comment