Wednesday, August 21, 2013

Jamuan Raya 2013 - Ofis Punya

Semalam, hubby dengan penuh gembiranya cakap dengan saya macam ni "esok jamuan raya ofis cikbib kan? Esok kita tak yah puasa la kan? Nanti hari Khamis kita puasa ye".
 
Heeee....saya pun rasa macam ringan juga, I need a break lah.
 
Semalam juga saya ada masak bubur kacang untuk suami. Bubur kacang adalah antara makanan kesukaan suami saya. Kalau masak seperiuk sederhana tu, dia akan ulang makan dua tiga hari sampai habis.
 
Hari ini pulak, ada jamuan raya organisasi saya. Ada warna tema ungu dan turqoise. Saya pun tak pasti lah warna baju saya ni warna apa...tapi harap boleh blend in lah. Baju yang saya pakai ni dari kain sari...susah nak iron sikit.
 
Hmmmm...itu ajalah dulu...nanti saya update lagi ye.

No comments:

Post a Comment