Monday, August 19, 2013

Hujan : Alhamdulillah

Saya kan demam baru-baru ni? Tapi alhamdulillah, saya sudah rasa agak sihat sekarang, mungkin sebab berkat minum hundred plus la, minum air asam jawa la dan mandi tiap kali nak solat.
 
Selepas demam ni kan, saya perasan yang saya kuat betul berpeluh. Semalam, waktu saya lepak tengok tv dan main game, t-shirt saya boleh basah sebab saya berpeluh. Hmmmm...agaknya panas dari dalam badan keluar kut?
 
Dan sekarang juga saya batuk, semoga tidak berpanjangan...
 
Lagi satu, saya juga perasan yang lately saya suka berpeluh di muka...especially waktu makan. Mak oiiii, bukan sikit-sikit, memercik keluar peluh. I must inherit this from my mother lah..
 
Hmmm, suara saya pun masih macam keluar/tak keluar macam tu sampai boss pun tegur camni "mu tak sihat ye Bibah?"...heeeeee
 
 
Saya pun jawab la "saya demam boss, sampai tak larat, tapi hari ini dah okay sikit"
 
Boss jawab lak "saya pong demam jugok. Sebab makan banyak durian kut"
 
Tapi memang banyak orang demam pun kan? Keluarga belah suami saya semuanya pakat demam/batuk gitu. Belah saya pulakkkkk....saya je lah kut.
 
Anyway, the reason why I am writing now is to record this "It's raining in Kl, finally, alhamdulillah"
 
Kalu tidak, punye lah panas KL sekarang...tu yang saya sebelum ni asyik duduk bawak kipas full blast macam tuh. Itu yang jadi tidak berapa sihat tu. Dan sebab terakhir yang saya ingat adalah, saya minum air sirap (berais)...hmmmmm...lepas itu, saya pun mulalah merasakan diri saya kurang sihat.
 
Okay lah...di sini dahulu...chow chin chow

No comments:

Post a Comment