Monday, February 13, 2012

Just Another Manic Monday

I just wish that it is Sunday...tapi Monday memang dah nak habis punnnn

Hari ni, meeting pagi, meeting petang. Balik bilik, macam macam message dari officer yang saya terima, rasa macam ibu yang mengabaikan anak pulak saya ni, terlalu mementingkan kerja...ha ha

Hari ini juga saya telah membuat satu keputusan, tapi tak boleh mention lah di sini...malu

lagi satu, saya baru tahu jumlah yang telah digunakan sewaktu trip kami ke Singapore baru baru ni. Jumlahnya, banyakkkkkkkkk....untuk dua malam tiga hari kan...mula mula panik juga, tapi sebab hubby kata dia happy, rasa macam lega...cari balik la duit lepas ni.

Malam ni juga, kerja kerja mengecat di Baiduri diteruskan. Lepas ni, kami perlu mencari katil dan tilam pulak. Mungkin juga lain-lain benda juga...itu pun perlu duit jugak tu.

Okay lah, saya sudah mengantuk sebenarnya...goodnite!!



No comments:

Post a Comment