Tuesday, February 28, 2012

Itu dan Ini

Hari kedua di ofis baru...yup, belum lagi seratus peratus settle, tapi boleh la..

Kerja sudah bertambah, ada officer yang sudah mula menyerahkan files, calls are coming in, emails pun dah banyak, meetings will start tomorrow.

Office baru ni okay, except that places to buy food are generally further away...hmmmm. I am trying to take it positively though, yeah, walking is good for you kan.

Oh yeah, we have found new tenant for Baiduri. Hmmm, orang Kelantan, 4 orang adik beradik. They requested for washing machine, we decided to give them ours and we will buy a new one...he he, kerja kerja membeli yang baru ni, kami memang pandailah...so, kira settle, esok kami akan dapat washing machine baru.

Semoga semuanya akan berakhir dengan baiklah sebab banyak juga kami spend untuk Baiduri ni. Kami bukanlah beli barang baru untuk mereka, tapi kami berikan barang barang yang kami ada, dan kami beli baru untuk kegunaan sendiri.....macam meja makan tuh. Emmm, insya allah, tenant baru ini akan duduk selama 3 tahun, so, if everything goes on according to plan, kami akan dapat balik modal dalam masa...5 bulan? Insya allah.

Oh ye, saya nak selit gambar waktu kami pergi bersihkan Baiduri baru baru ni :

saya makan kfc...selekeh giler...and was damn tired, belum mandi lagi..lepas makan, saya pergi bersihkan dapur pulak


alala, sopannnnyaaaaa makcik tengok, rajin pulaktu menolong, boleh dibuat menantu nih

the katil we bought

our dining table is now at Baiduri again, tempat lamanya

So, malam ni kami order washing machine, lepas order washing machine baru tu, kita orang pergi makan di pizza hut. Since ada gambar, saya insertkan lah ye :

Biasalah, kami makan set untuk dua orang, tapi kali ni, kami add on untuk air. Kami makan di pizza hut seksyen 7. Hari ni kami rasa service yang diberikan sangat baik, tidak seperti selalu yang lembab dan menyakitkan hati.

abang misai saya...ramai orang tanya kat saya sama ada saya memang suka orang bermisai...he he, saya pun tak sedar sebenarnya yang misai suami saya tu lebat.

yang ni, sepatutnya saya sudah upload semalam, tapi rupanya tidak terupload. Anyway, nak tunjuk ada frame gambar tuh. Hubby suruh saya letak gambar kita orang kat atas meja, so, kira dah letaklah tuh, he he, gambar tu samar samar aja, sebab di tangkap waktu sunset...oh ye, frame tu sebenarnya adalah hadiah daripada ex boss saya waktu di Stat dulu.

Sorry lah kalau entry ni huru hara sikit, sebab saya pun memang rasa huru hara juga sikit..sedang cuba bernafas dan bertenang ni. Okay, good nite everyone!



No comments:

Post a Comment