Sunday, April 19, 2015

Jamuan Perpisahan Dengan DI

Assalamualaikum.

Hari ini, hari Ahad, 19 April 2015, hari ke 19 kami di KK. Hari ini adalah hari yang bersejarah kerana Unifi akhirnya sudah masuk...yippie.

Tapi, sebab hari ini hari Ahad, saya nak cerita fasal jamuan perpisahan yang telah diadakan oleh DI untuk saya pada 30 Mac 2015. Jamuan sepatutnya diadakan pada 31 Mac 2015, walau bagaimanapun, sebab boss saya kena pergi ke Pulau Pinang, dia minta saya datang juga pada petang itu (saya cuti sebenarnya) dan dia belanja makan di Teh Tarik Place...tempat favourite saya tu.

Majlis di adakan selepas waktu ofis, dalam jam 6.00 petang begitu. Rezeki saya juga hari itu kerana hampir semua orang dapat hadir. Simple aja pun, kita orang makan/minum dan saya dapat hadiah. Alhamdulillah juga, tiada yang menangis.

Ada gambar, tapi gelap sikit...

Saya belum pernah cerita fasal DI kan? Kali ini saya nak ceritalah...I hope they don't mind. Ini adalah group saya bekerja. Saya sayang semua sekali.....

Yay...kami....

Tak tahu lah kenapa muka saya camtu. Oh yee...waktu ni bos tengah tanya siapa yang patut bagi hadiah tu kat saya dan saya tengah berfikir....

 
tapi akhirnya boss telah mengambil keputusan memilih MZO untuk deliver the present.

Saya suka sebenarnya jamuan perpisahan ni sebab ianya simple, di tempat kegemaran saya dan makanannya ringan....saya kan tak berapa nak makan sekarang ni. 

Tapi yang paling saya bersyukur adalah ramai yang dapat hadir, alhamdulillah. Saya tahu ada yang baca blog ini, jadi saya nak tulis juga di sini yang saya sangat berterima kasih kepada semua di DI yang telah memberikan tunjuk ajar, kerjasama serta menjadi kawan/keluarga buat saya. Pengalaman bekerja dengan anda semua akan menjadi kenangan buat saya. Sekiranya ada salah dan silap, saya mohon maaf and I look forward to work together with all of you again in future. 






2 comments: