Thursday, April 30, 2015

Hari ke 30 di KK

Assalamualaikum.

Sekarang ni, jam 7.10 malam, 30 April 2015. Hari Khamis, hari ke 30 kami di KK. 

Esok, cuti hari buruh. Kami berdua sudah solat Maghrib, sudah dinner dan sekarang ni tengah menonton tv, walaupun mulut ni pok pek pok pek menyampah tengok cerita "Hati Seorang Wanita". Awat lelaki tu asyik merajuk aja kerjanya, macam dia pulak pompuan. Haih...awat semua watak adalah lemah? Kurang rasional dan terlampau mengikut emosi? Haihhh lagi sekali. Bosann, tapi tengok jugak...ekekkekek

Dan nak tahu tak menu kami malam ni? It's sardine again...haihhhh. Adalah tambah telur dadar. Kami memang macam tu, walaupun lauk hanya semata, seleranya macam makan lauk kenduri...he he he. Rezeki masing-masing kan. Ada seorang kawan tu, dia cerita macam mana dia tidak suka tengok meja kosong dan hanya ada satu lauk di atas meja, makanya, dia akan masak beberapa jenis lauk lah. Tapiii, bila dah letih masak, dia tak larat pulak nak makan...haihhh lagi sekali. Tapi, sebab asyik tak larat makan, kawan saya tu badannya adalah sangat slim...sooo unlike saya....ekekekeek

Hmmm...sempena hari ke 30 ni, saya sangat banyak guna perkataan haih dan ekekekek....pardon me ye readers...ada masalah hormone tak stabil kut.

"kat tv sekarang sedang menyiarkan azan solat Maghrib untuk you all di Semenanjung"

Banyak post saya bulan ni kan? Lebih daripada 15 posts rasanya. Semoga saya terus rajin update selepas hari ke 30 ini berlalu.

Dannn, selepas ini saya sudah tidak kira hari dah kut. I could consider kehidupan sudah stabil dan saya kena lebih serius dengan kerja. Semoga saya berjaya, insyaa allah.

Okay guys...gotta go...have a nice long weekend....








No comments:

Post a Comment