Friday, April 3, 2015

Majlis Bersanding Hana

Pada pagi Sabtu, saya dan Shuk bangun awal, tapi tidak pergi jogging pun sebab tak larat. Kami lepak, tengok internet dan bersiap ke Putrajaya untuk majlis perkahwinan pengantin semalam tuh

Sampai ajaa, saya tengok pelamin dari jauh....uwaaa...sangat cantik looo. Sooo...terus ke depan dan snap...

Tengok....cantik kan? Heee...waktu saya kahwin dulu, tak mampu nak buat macam ni.. 


kek

the pengantin...sepatutnya ada another couple i.e. Hana's brother and his bride...tapi tak sempat pulak nak snap

Keluarga belah saya pun ada datang ke Jamuan ni, infact, saya menganggap jamuan ni macam farewell saya aja sebab ramai adik beradik datang kan

family photo


gambar anak dara...mengambil peluang bergambar di pelamin yang cantik tu

selfie...

yang ni pulak, the pengantins (dua couples ye) dengan ayah dan mak mereka

Gambar di atas ni adalah antara gambar favourite saya...hiks....hubby, Dini dan Ika makan kek 

Kami duduk di sini lamaaaa...sampai pukul 6.00 petang baru balik. Sebab kereta abang Tokbomo rosak pulak, kita orang telah menghantar dulu keluarga ke Cheras dan hanya sampai di rumah dalam jam 8.20 malam dan berkejar untuk Maghrib.

Kami penat, jadi malam tuh, kita orang makan maggi aja dan terus tidur.

Yang paling best untuk kenduri ni adalahhhh....


Kami!!!!...in pink lagi...kih kih kih.... 




No comments:

Post a Comment