Thursday, April 16, 2015

KK : Hari ke 16

Semalam, sewaktu di dalam kereta ketika mahu pulang ke rumah, ada panggilan telefon. Rupanya, agen forwarding company di KK yang telefon, menyatakan yang mereka sedang mencari rumah saya di Kepayan. Yippieee...alhamdulillah. Sampai juga barangan kami.

Bila barang-barang kami sampai, it was like bringing our home to KK. Betul, mahu keluar air mata saya bila saya dapat peluk cushion besar yang sewaktu last minute kami minta forwarding co tu tolong masuk dalam kotak untuk di hantar bersama ke KK. Bukannya benda besar pun, cushion busuk aja pun (hikss, malu nak mengaku), tapi betul, saya rasa so at home dengan bantal-bantal besar tu.

Sebab bantal dan karpet sudah sampai, saya pun telah mengambil peluang untuk tidur di atas karpet dengan bantal-bantal besar tu setelah balik daripada makan malam. Saya terbangun jam 12.00 tengah malam, solat dan lepas tu ada masalah pulak nak tidur...dan hasilnya, kami terlambat bangun lah pulak dan jalan pulak, lebih sesak daripada biasa.

Hmmm...one down, and another one to go...yup, yang belum settle lagi adalah Unifi...semoga Unifi boleh masuk esok, insyaa allah.

Tokbomo juga sudah pulih sakit kepalanya, alhamdulillah. 

Well, itu ajalah dulu laporan untuk hari ke 16 ni...nanti saya tulis lagi....

No comments:

Post a Comment