Sunday, September 29, 2013

Tafsir Al-Quran dan Perfume

Semalam, ada kenduri kahwin di Puchong. Sebab gambar ada di dalam Samsung Notes saya dan sekarang sudah tidak boleh direct masuk dalam dropbox, kita tangguh dulu gambar itu ye.

Dalam perjalanan balik ke rumah, Mekyah telah call ajak keluar. Boleh ajalah kan.

Kami pergi minum di Teapot Deli di SACC Mall. Mula-mula ingatkan nak makan aja, tapi lepas tu, asyik tambah order aja...mula mula karipap/sardine roll, lepas tu order soup la, itu la, ini la ....heeee...saya tak ingat langsung la plak nak tangkap gambar, tapi saya rasa memang best, yeah, tempat best, makanan best, yang menemankan tu pun best especially sebab kembar ada kan...I enjoyed the afternoon very-very much!

Lepas tu, kami pergi beli barang...Mekyah juga ada beli tafsir Al-quran dan dia juga telah belikan saya satu...terharu...kena baca ni, tq Mekyah

Haaaa....gambar tafsir Al-Quran tu

Lepas tu, kami pergi kedaiiii Body Shop. Tiba-tiba teringat yang baru-baru ni bday Malena, anak Mekyah. Ehhhh...Bday Huda mesti dekat-dekat juga kan? Happy Bday ye Huda, sorry la sebab Cikbib tak ingat langsung...

Anyway, saya telah nampak satu perfume ni, yang kami macam suka baunya dan ada 50% off. Saya beli satu untuk diri saya dan satu untuk Malena...Happy Bday Malena...semoga jadi anak yang solehah.


Haaaa....gambar botol perfume adalah seperti di atas, yang ni saya punya lah...saja nak document kan benda ni...

No comments:

Post a Comment