Sunday, September 8, 2013

Nothing!

Esok, saya ada kerja di Perak...saya akan bermalam semalam di sana. Saya akan represent my boss, so, ada sedikit suspense, doakan saya perform ye, insya allah, aaminn.

Tadi juga kami telah nampak Zalina Anne Joulie (betul ke ejaannya ye?) kat tempat basuh baju di Seksyen 4 tu. Hubby punye lah excited, siap tanya macam ni "kalau kita nak minta tangkap gambar dengan dia, mesti dia suka kan?"  ...Miahahahahah.

How was my weekend? Our weekend was spent doing "nothing". DISLIKE! Insya allah kami akan menggunakan masa cuti kami dengan lebih baik minggu depan.

Pada hari Jumaat, selepas office, kami ada jemputan makan malam di rumah abang kepada suami saya di Cheras. Walaupun tidak jauh, tapi keadaan traffic di Federal Highway juga jalan menghala ke Cheras tu menyebabkan kami hanya sampai dalam jalam 9.30 malam. Dah sampai jam 9.30 malam, nak makannya mestilah jam 10 malam kan...dah kira heavy supper dah tu. Tapi dah itu ajalah masa yang kita orang ada kan, soooo, let's make do lah ye.

Saya pula agak sibuk pada petang Jumaat itu sebab saya kena buat preparation untuk pergi ke Perak, jadi, dalam saya bersemangat juga untuk berborak, mata saya sebenarnya sudah mahu tutup. Kami balik juga dalam jam 12.30 malam macam itu. Tapi dalam kereta saya sudah tidur...he he he he

Sekarang ni, saya tengah menunggu anak sedara saya datang ambil barang dia sebab ITM dah mula buka kan? Banyak Institut Pengajian tinggi sudah mula buka esok jadi saya kena keluar rumah awal sebab keadaan traffic dijangkakan akan lebih teruk...adoiii

Okaylah, tak de topik kan kali ini? Mungkin sebab fikiran saya pun tengah kosonggggg....Have a productive weekend everyone!



No comments:

Post a Comment