Thursday, September 5, 2013

31 Ogos, Kenduri Kahwin di Asmara Penchala

Haaa, the next day adalah kenduri kahwin di Asmara Penchala. Cantik lah tempat ni...tapi hari tu air kan tak de kat Selangor, jadiiii, susah la sikit untuk pergi toilet, amik wuduk dll...

Mari tengok gambar ye...hari ni malas sangat nak bercerita :


Hubby dan saya. Sepatutnya warna tema adalah light brown, tapi kami malassss, pakai ajalah apa yang ada

Tempat ini adalah ala-ala bali...ini pintu entrance nya

ibu pengantin, bagi saya, maksu lah yang paling menyerlah hari kenduri tu...

sebelah kanan entrance ada ni, khemah untuk door gift

sebelah kiri entrance, ada decoration ini, yang saya agak kurang faham

Depan, khemah untuk VIP

Ada meja untuk candies and stuffs for kids

ada khemah

Khemah macam ni juga, untuk lepak

ada rumah macam tu juga, tempat makan ber aircond

pelamin dan tempat makan juga

ada live band juga

pelamin

food adalah delicious

ada ayam masak merah dan daging dendeng dan nasi beriani

ibu dan bapa pengantin perempuan

Saya duduk di situ dari jam 12.00 sehingga ke jam 4.40 petang...

Kenduri ni okay aja tapi yang paling best adalah waktu nak ambil gambar, yup, waktu bersama keluarga
  
Ini adalah adik beradik pengantin perempuan. Waktu tangkap gambar ini, barulah saya faham kenapa perlu ada warna tema, yup, kalau pakai macam ini, baru cantik sikit gambar kan. 

Lepas ini, kami terus ke Chemor sebab ada perhimpunan lain pulak the next day...dalam kereta, saya tidur aja sebab memang penattttt


No comments:

Post a Comment