Monday, September 16, 2013

After so longgg

I am back, ho ho ho.

Saya dah balik hari Selasa lagi sebenarnya, tapi macam tersibuk sikit dan tidak sempat nak update blog ni...tapi tadi hubby sudah tanya "bila cikbib nak update blog?"....soooo

Saya perlu menghadiri satu kursus lagi pada hari Rabu dan Khamis...kursus "How to engaged people"...interesting...

Hari Sabtu pula, ada kenduri di Kampung Pauh, kampung hubby...

Hari Ahad kami balik Shah Alam, tak buat apa-apa pun, tdoq aja.

Hari ini, hari Isnin, saya telah bangun pagi, basuh baju (dua-dua sekali, yang handwash dan machine), saya juga akhirnya telah berlari di atas trademill saya after soooo long. Insya allah, saya akan mula balik my ER this week, semoga saya kuat.

Saya juga sempat pergi saloon untuk gunting rambut...lega nya bila rambut dah pendek semula...

Petangnya, kami pergi makan dan sepatutnya pergi mencari durian. Walau bagaimanapun, sebab hubby sakit kepala, we decided to postpone it till tomorrow sebab durian dan sakit kepala adalah satu perkara yang tidak sepatutnya di lakukan bersama...

As always, itu sepatutnya ini adalah saya punya introduction kan? Tapi saya rasa macam tak tahu nak tulis apa-apa pun pada saat ini...he he he...insya allah esok saya tulis lagi ye...bubaiii


No comments:

Post a Comment