Monday, July 2, 2012

Bercerai Lagi

Terkezut, yeah, I was so terkezut yesterday when I read in the newspaper that Tom Cruise and Katie Holmes are getting divorce. But since I was busy yesterday, I have totally forgotten about it and was only reminded when I read it somewhere in the internet today.

Why do I care? Heee, no, I do not really care since I am not a fan of Cruise, Katie Holmes is okay for me but I am really a fan of their daughter, Suri though.

Sian Suri, mesti sedih...atau dia tak faham sangat pun.

Bila baca berita macam ini saya akan balik kepada : kenapa pasangan yang kelihatan begitu sempurna dari segi fizikal, kedudukan kewangan yang sangat stabil, anak yang sangat cute, tetapi masih bercerai berai...hmmmm...yang kurang baik nya adalah, bila mengetahui hal ini, saya bersyukur menjadi saya, atau seolah olahnya, saya gembira pula dengan kedukaan orang lain.

Ataupun mungkin perasaan saya ini sepatutnya ditafsirkan sebagai : yeah, tiada siapa yang sempurna, semua orang ada masalah masing masing.

Anyway, hari ini saya berpuasa lagi, alhamdulillah, tinggal lagi sehari sahaja lagi dan insya allah, saya akan berpuasa pada hari Khamis nanti. Esok pula adalah hari yang mendebarkan buat saya, semoga segalanya berjalan lancar.

Okay lah, have a good rest everyone!






2 comments:

  1. definitely not money issues but perhaps something to do with *scienceandtechnology aka scientology* ...

    ReplyDelete