Wednesday, July 4, 2012

hari ni, 4 July 2012

Saya sudah lima enam kali bawa fail balik ke rumah, tapi haram tidak disentuh...huh.

Hari ni pun bawa juga sebab satu hari suntuk bermeeting, dan kebarangkalian yang saya akan jeling fail fail itu (jeling aja tau), hampir 0%...heeee, tapi tak pe, at least ada semangat pun okay lah tu.

Euro dah habis, tapi sekarang hubby tengah follow Wimbledon pulak...lepas ni Olympic...hoyeee.

Lagiiii? Esok kan, saya sebenarnya nak ganti puasa, tapi, esok juga kan ada satu upacara, and ada tea lepas tuh, haih...kuat tak saya nak posa esok ni?

Esok juga, boss, Sham dan ramai officer saya yang cuti, semoga esok akan jadi hari yang tenteram untuk saya, semoga saya boleh clear banyak kerja, insya allah.

Hmmmm...lagi? rasa macam banyak benda nak cerita, tapi tak terkeluar pula pada waktu dan saat ini...lain kali lah ye...good nite

No comments:

Post a Comment