Thursday, April 11, 2013

Rumours

Assalamualaikum...
 
I have been a little bit busy these few days and was not able to update this beloved blog..
 
Tak pe, hari ni saya update sikit ye, update blog ni penting juga untuk menenangkan hati, it's a therapy.
 
Ada banyak yang perkara yang berbangkit kebelakangan ini yang menyebabkan saya jadi sedikit serabut. Tapi kenalah ingat balik benda-benda yang positif kan supaya kita maintain positif, sebab tak kan nak hidup berserabut selamanya.
 
Dulu, ada apa-apa masalah, saya simpan aja, jenis tak reti nak share.
 
Tapi lately, bila dah berumur sikit dan mula faham nikmat bila satu-satu masalah tu dapat di kongsi dengan orang lain, saya memang jenis tak berapa boleh tutup mulut....saya mesti nak share juga.
 
Orang yang akan saya share pulak, tak la semua orang...heee...selalunya dengan hubby lah, lepas tu dengan kawan baik ke, kakak ke, emak ke....still selective lah.
 
Letak kat blog ni ada jugak kan?...hi hi hi...
 
Sesungguhnya saya okay aja, relaxxxx aja, tapi bila banyak soalan sangat bertalu-talu, langsung stress. Barulah saya faham macam mana kalau saya jadi artis dan orang asyik bertanya benda yang sama...haaaa, dari okay, mesti kita terus jadi tak okay.
 
Hari ni, saya nak bertenang sikit, nak balik rumah awal sikit (insya allah). Saya nak jog dan tidur awal sebab sejak balik dari JB hari Isnin lepas, saya memang rasa agak penat,walaupun masih bertahan sebab ada seorang kawan saya tu, siap MC lagi sebab penat sangat.
 
Lagi satu, saya nak ajak hubby pergi JB lagi lah, nak singgah JPO. Walaupun tak beli apa-apa, tapi teringin nak pergi jugak....kalau tak pergi JPO pun, kita pergi KL nak tak hubby? Kita pegi Pavi dengan shopping centre sebelah Pavi tu? boleh?...hmmmm...
 
sorry, saya merapu sikit...baru berusaha untuk bertenang...have a nice day everybody!
 
 



No comments:

Post a Comment