Tuesday, April 23, 2013

Nasi Lemak Hijau..

Saya baru habis breakfast makan nasi lemak hijau...saya tak tangkap gambar sebab takut nanti hubby nampak dekat dropbox dia, tapi rasa macam nak tulis juga bila tengok blog ni....heeee, pecah rahsia.
 
This nasi lemak hijau is different because the colour of the nasi lemak is green. They blended the daun pandan and pour it into the nasi, that is why it is green and wangi.
 
In term of taste, boleh lah di considerkan dalam nasi lemak yang sedap juga, tak de lah tak sedap pulak.
 
Hubby sebenarnya tak la galakkan saya makan nasi lemak dan saya pun sebenarnya tak la nak sangat breakfast nasi lemak, tapi saya dah lama teringin nak rasa kan, jadi pagi tadi, saya pun beli lah.
 
Sepatutnya hubby janji semalam nak hantar saya ke office pagi tadi and we were supposed to have breakfast together this morning. Wbgpun, hubby telah lupa janji dia, saya pulak telah sampai awal sikit kat office..langsung sempat breakfast...if not, breakfast toast ajalah.
 
Dah mengantuk lah pulakkkk...ha ha ha...jom kerja...



No comments:

Post a Comment