Saturday, April 13, 2013

Ole Ole

Saya terima banyak cenderamata last week...sooo...just for my own record lah ni yee..
Dari Guangzhou. Yang kiri sekali tu, cermin, Ezlin bagi. Yang tengah tu, fridge magnet, Noriah bagi. Ezlin dan Noriah ni adalah officer saya sewaktu di Metal dulu. Yang belah kanan, dalam kotak tu adalah barang yang saya pesan pula.

Sewaktu saya pergi kursus di IDFR dulu, cikgu saya suruh beli benda ni, yup, untuk sangkut handbag. Waktu saya pergi Guangzhou dulu, saya ada nampak benda ni, tapi saya tak rasa benda ni penting, tapi since memang dinasihatkan beli, sooo, saya pun mintalah Noriah tolong belikan. Saya suka design yang dibelikan, so cute!


Haaa, macam ni lah kegunaan dia...kalau pergi formal function selamatlah nak gantung kan, kalau pergi makan kat gerai...haaa...jgn amalkan, bahaya

close up ...

Yang ni pulak, kawan saya dari London beli. Dia kata dia ingat kat saya waktu beli ni sebab huruf B kan...

Yang ni pulak, kawan dari LA bagi...wangi bau vanilla nya, rasa nak jilat aja. 

Okay lah, itu aja....terima kasih kepada yang memberi...

No comments:

Post a Comment