Monday, April 15, 2013

Awat Tak Kuruih Jugak?

Tadi saya bersembang dengan seorang kawan saya ni.

Dia bercerita yang dia telah pergi swim semalam. Dia juga bercerita yang dia memang pandai berenang sejak kecil lagi. Dia juga sekarang ni tengah memikirkan sama ada dia nak join gym ke tak. Dia juga bercerita yang dulu dia join kick boxing jugak, dan dia kata untuk setiap session kickboxing, seseorang itu boleh burn 1500 kilo calorie...huh, banyak tu. 

Dia juga bercerita yang dia dulu adalah captain pasukan hockey sekolahnya. Tapi dia tidak berapa suka berlari. Dia juga kata yang dia tak suka exercise yang berjalan/berlari on the trademill, sebab membosankan. Dia juga kata dia seorang yang lasak. 

Tapi, despite all the ceritas, dia masih tidak kurus...hi hi hi hi

Ini membuatkan saya teringat diri saya ni...heeee, insap langsung gue

Ye lah, dalam berjog juga sikit sikit dan terus bercerita yang saya pergi jog, mesti orang lain juga pelik sebab badan saya tetap terus membelon....nasib kami lah noooo, nak buat macam mana.

No comments:

Post a Comment