Friday, March 8, 2013

Cerita fasal 'message' itu

Semalam, saya telah mewakilkan bos saya untuk hadir di satu mesyuarat ni. Mesyuarat bermula jam 4.20 and was supposed to finish at 5.30. But somehow, it only finished at 6.50 pm.
 
Sewaktu bermesyuarat, perut saya memang macam ada angin yang pusing-pusing dan ada juga 'urge' nak membuang tuh sikit-sikit. Tapi saya tak berapa suka nak menung lama sangat menunggu dalam jamban, sooo...saya tungguh sampai ada message hitam putih la ataupun confirmed message.
 
Masalahnya pula adalah, bila meeting lambat sangat habis, saya pun tergesa-gesalah ambil wuduk dan terus solat asar. Adoiiii, waktu solat tu, tiba-tiba dapatlah message yang jelas keperluan tindakan yang patut dibuat.
 
Tapi saya cuba bertenang, sempurnakanlah solat Asar saya tu dulu. Tapiii, lepas aja solat, haaaa, berlari-lari ke tepianlah saya.
 
Hmmm, baru sekejap tadi, saya pergi toilet dan perasan yang ada "mild message" untuk saya. Saya langsung tangguh dulu solat dan decided to update blog ni sementara menanti message yang jelas tu sebab saya takut jadi macam semalam, solat pun macam tonggang terbalik, dah la solat Asar dekat dekat pukul 7.00 petang.
 
As for now, rasanya baik saya terus ajalah solat zohor sebab tanda-tandanya sudah semakin samar. Bukan apa, jarak saya ke toilet adalah jauh macam satu hujung ke hujung yang lain...tapi cubalah ambil positif kan, setiap kali ke toilet, sempat lah exercise sikit.
 
Hmmm...itu ajalah dulu...bubaiiii

No comments:

Post a Comment