Thursday, January 31, 2013

Hari ini dan Semalam (30 & 31 January 2013)

Sorry sebab tak update blog ni semalam, I was extremely mengantuk, I don't know why.

Semalam ada sesi latihan paginya, ada lunch di Kelantan Delights, sambung sesi latihan, lepas tu ada meeting at 4.30 yang habis dalam pukul 7.00. Waktu meeting tu, saya duduk di row and facing the rest of the meeting members, tapi saya mengantuk dan rasa sangat tak tahan sampai tersengguk. Mak aiiii, tak laratnya. Sampai doa doa minta kekuatan untuk buka mata.

Lepas tu kena stayed back till 9.00 sebab kena buat some preparations for today's meeting.

Balik, singgah Petronas isi minyak, beli burger di A&W.

Sampai rumah, makan burger, mandi, iron baju turun bawah, dan check facebook kejap. Sebab facebook lembab sangat, saya sudah meradang, huh...tak larat. Terus off pc dan tidur depan tv sampai pagi...penatnya.

Pagi ni kena bangun awal sebab kena sampai office awal dan terus ke Putrajaya. Tapi officer saya lambat lah pulak sampai. Tapi okay lah, semuanya berjalan lancar.

Balik dari meeting tadi, saya pening sikit, rasa high. Sayapun telan panadol dan bila 12.30 aja, terus tidur. Alhamdulillah, saya rasa lega sikit sekarang....

No comments:

Post a Comment