Saturday, January 19, 2013

Hari ini 19 Jan 2013

It is now Saturday night, 19 January 2013. Kurang sepuluh hari lagi dapat gaji untuk tahun 2013 ni. Time flies.

Hari ini adalah versi tak larat. Semalam, ntah di mana silapnya, saya telah loya-loya dan muntah. Saya juga tidak lalu makan, which SELDOM happened. Saya, demam ke, apa ke, selalunya larat aja makan, but last night, memang lah tak lalu.

Hubby pulak siap bagi komen " tak syoknya cikbib tak lalu makan"..he he he...selalunya hubby akan cakap "dah cikbib, stop makan"...haaaa...bila tak lalu makan, jadi tak best pulak. Tapi yang pastinya, sihat tu penting, kesihatan perlu di jaga.

Back to hari ini sebagai hari tak larat, pagi tadi, lepas subuh, saya tidur balik, tak larat nak pergi jog. Bangun pagi, kami pergi brunch, dan ambil baju dekat tukang jahit di Puchong. Selama lebih 6 tahun kahwin, hubby telah bising sebab saya simpan dalam 12 helai kain yang tidak di jahit. Akhirnya, bila jumpa tukang jahit, rasa best...

Balik dari Puchong, kami solat dan tidur. Janjinya petang tadi nak keluar, tapi saya memang rasa tak larat, tak jadilah keluar.

Risau juga kenapa rasa lemah aja. Mungkin sebab nak P dah kut...it's about time.

Sekarang, saya tengah lepak depan tv, rasa nak solat dan ready to retire kut...esok kena start early ke Putrajaya...semoga sihat esok, insya allah.

Enjoy the weekend everyone


No comments:

Post a Comment