Sunday, January 27, 2013

27 Januari, 2013

Bangun pagi, saya terus uruskan semua floor mat (kain pengelap kaki) yang telah saya rendam dengan clorox semalam. Saya ganti air, letak sabun sikit, bila semula dan jemur. 

Lepas tu, saya rendam pulak baju kurung saya yang tak boleh di basuh dengan washing machine. Sementara menunggu, saya buka semua sarung bantal (throw cushions) yang sudah ada bau kita orang, tapi kita orang mestilah tak sedar kan, sebab bau diri sendiri..he he he...yup, masuk dalam washing machine dan buat short wash.

Selepas semuanya selesai, saya mandi, kejutkan suami dan pergi breakfast. Lepas tu, saya pergi potong rambut dan inai rambut. Rambut saya ni sudah berumur seperti saya kan, jadi perlu di buat sedikit maintenance.

Setelah selesai, ingat nak pergi urut kaki, tapi fikir balik, baik buat urut badan seluruhnya, lagi murah. Saya pun call tukang urut dan settle, esok ada sesi mengurut badan.

Balik, kami makan karipap, goreng cempedak dan ABC seksyen 2 yang sedap tu sambil menonton NONA. Lepas tu, kami pun berehat...ZzZzZz

Malamnya, lepas Maghrib, kami pun pergi makan...simple dish sebab kena berjimat kan...

Haaaa....itu ajalah laporan hari ni, esok cuti, yay!

No comments:

Post a Comment