Wednesday, January 9, 2013

Now

Saya rasa macam tergesa-gesa hari ni, rasa nak buat kerja semua nak cepat..i wonder whether it is due to the coffee I consumed for breakfast .

Decided to take break, bernafas, blog hop, plan nak update blog sendiri, tapi tetap tengok email and assign officers kerja...tak boleh la relax 100%..

Saya duduk di dua tingkat yang berlainan sekarang, tingkat 23 dan tingkat 19. Tapi saya memang dalam proses berpindah...slowly.

Ada terlampau banyak perkara yang perlu di lunaskan, tapi saya ni seorang kan, tak mampu nak buat semua dalam satu masa so, kena lah bertenang.

Walau bagaimanapun, tadi saya baru terima satu email daripada seorang officer ni yang membuat saya terharu sikit-sikit , he he... Dia ni, adalah officer saya yang paling pandai, yang banyak tolong saya dan banyak juga menyusahkan saya...bak kata orang, dialah madu, dialah racun.

Dia hantar email bunyi macam ni...
 
Puan

Saya mintak maaf banyak-banyak sebab selama ini banyak menyusahkan puan. Jasa puan Allah sahaja yang dapat balas. Terima kasih and sorry puan.

Hmm....saya doakan yang officer saya yang ni kemudahan dalam hidup, bahagia bersama keluarga dan kejayaan dunia dan akhirat because he deserves it.

Back to work guys


No comments:

Post a Comment