Wednesday, January 2, 2013

Adoiiii!

First day in 2013, hubby asked me to use the new handbag...but I minta tangguh, yeah, tunggu next week baru pakai and boleh lah basuh handbag yang dah terkena kuah rojak tu.

Sepatutnya saya kena mendaftar di Bhg baru, yup, DI...suspense nya.

Hari ini hubby hantar saya kerja, dan kami sempat breakfast sama. Oleh sebab itu, saya masuk lambat sikit, dalam pukul 8.45...saya pun tergesa-gesa lah lepas tu pergi jumpa boss baru saya...he he...dia suruh datang balik dalam pukul 11.00 pagi.

Pukul 11.00, kami meeting....huh, boss baru ni bersemangatlah nak bekerja, adoiiiii....banyak idea. Kalau dengar dia cerita, macam saya akan selalu ada lunch outside lah...alolo, habislah masa tidur dan blog hop saya.

But then again...yeah, kena lah stay positive kan. Walaupun dah cakap hadoiiiii....ha ha ha. Tak pe lah, sebab tuhan dah letakkan saya di DI, mesti lah saya boleh menghadapi apa-apa pun cabaran yang mendatang, insya allah.

Meeting drag sampai pukul 12.45 dan new boss ajak lunch, dia belanja. Kami pergi Kelantan Delight dan saya order nasi kerabu bersama ayam perchik...sedap, tapi saya rasa nasi kerabu yang Cik Lah jual lagi sedap...muahahaaaaaaaa.

Okay, saya ada banyak benda nak buat. By the way, hubby, if you are reading this, can we go and buy  a new pair of running shoes tonite?..kalu sempat dan larat lah...rasa macam nak berjogging di dalam rumah lah...on the trademill.

2 comments:

  1. walaupun takde pic, seronok baca blog kakbib.. telus, jujur, funny, proud and of course ida happy untuk semua tu.. hihi..

    ReplyDelete
  2. he he he...tq Ida...baru lah rasa semangak sikik...hu hu hu...

    ReplyDelete