Sunday, January 6, 2013

A J L ke 27

Yay, lagu terukir di bintang menang AJL...

Hmmm...saya memang suka lagu tu, waktu Aizat nyanyi pun macam best juga, Aizat juga tiba-tiba macam handsome pulak malam ni...good show.

Yang lain-lain? Saya suka stage dia laaa, hebat kan, siap ada 3 D lagi especially waktu Aris Ariwatan nyanyi..impressive!

Saya suka semua show except waktu ZZ dengan Faizal Tahir nyanyi..ha ha ha...this is my personal view ha, you don't have to agree with me.

Performance yang paling saya suka : Aizat...saya feel lebih

Performance yang paling saya tunggu : Mojo...yeah...saya suka la lagu tu...

Performance yang paling comel : Bedroom Sanctuary, saya suka waktu dia tiba-tiba diam tuh dengan mulut ternganga..ha ha ha...saya juga rasa lagu ni sangat jujur...kalau orang yang sayang kat kita nyanyi lagu ni mesti rasa terawang-awang sikit

Saya juga rasa music arrangement dia sangat bagus..Ramli MS kan...

FBI dan Cheryl, seperti biasa, menghiburkan...

Yang saya nak highlight : persembahan Joe BPR waktu akhir tuh...ha ha ha, dia dah tak boleh nyanyi la, ke laut betul. Rahmat MEGA maintain dan Aris Ariwatan, seperti dulu, nampak nervous. Ramli Sarip pula, saya tak la minat sangat, tapi sebab dia nyanyi lagu Camelia, langsung suka...heeee...teringat waktu kecik-kecik, saya dengar lagu ni kat dapur rumah saya.

Itu ajalah, penutup minggu ni. Have a good and productive week ahead!

2 comments:

  1. a'a kan.. sempoi jugak aizat nyanyi lagu tu.. dengan caranya tersendiri.. best jugak.. dan tak kisahla menang pun.. tapi yang pasti.. sangat setuju bila hafiz menang vokal terbaik... sora dia mmg mantap.. sebijik mcm dlm cd.. black pun.. bila la nak gandingkan black dan hafiz..?? yang pastinya ada sedikit perasaan cemburu bila AA dokong Adira.. hukhukhuk.. boleh gitu..?? haha..

    ReplyDelete
  2. hoooo, kami pun memang ada ingat kat Ida waktu AA dukung Adira tu, kami memang dah agak dah yang Ida akan jealous.

    ReplyDelete