Saturday, November 9, 2013

Mari Sembang

Hubby tak suka saya asyik post fasal perkara sedih.

Tapi ye lah kan, blog ni sepatutnya mencatatkan apa yang rasa alami, macam luahan jiwa, so, bila saya sedih, jadi sedihlah blog ni.

Sebenarnya banyak juga perkara lain yang terjadi selain dari cerita sedih saya...yup, kehidupan diteruskan.

Saya dapati saya sekarang ini ada terlampau banyak kumpulan wassup...sampai tak terlayan kadang-kadang tu. Tapi banyak juga baiknya. Sebagai contoh, saya telah menceritakan cerita baby Imran baru-baru ini dan saya telah dapat banyak kata-kata perangsang, doa dan cadangan. Ada juga doktor dalam kumpulan itu, jadi adalah pendapat sikit-sikit. Insyaa allah, bila ramai yang mendoakan, pasti akan ada yang maqbul, insyaa allah.

Saya juga nak documentkan di sini yang saya telah di unfriendkan dalam facebook...inilah kali ke 2 saya di unfriendkan...he he he he he

Lagi...saya sangatt sibuk sebab kena buat Familiarization Programme ni. Inilah kali pertama saya handle programme, suspense la jugak. Tambah-tambah, officers yang terlibat juga adalah officer baru sebab officer yang sepatutnya incharge sudah bersalin...heeee.

Lagi...saya selalu masak kat umah sekarang ni...berapa kali mahu cerita lah...

Okay lah, kat sini dulu...jumpa lagi di lain kali



No comments:

Post a Comment