Sunday, November 10, 2013

Ahad, 10 November 2013

It's Sunday and as usual, my eyes was wide opened at 6.00...

So, saya bangunkan hubby suruh solat dan saya main candy crush. Lepas tu bangun, lipat kain dan buka channel Fox Movies...ada dua cerita yang sesuai untuk saya, back to back. Now I am watching "A Lot Like Love" and the other one wass...Ruby apa ntah. Dua-dua pun adalah mengenai kehidupan, friendship, love...

Saya sudah panaskan gulai kari semalam, saya juga goreng ikan dan masak nasi. Hubby requested to eat nasi tadi, tapi dia masih tidur pulak.

The FAM programme will start this afternoon. And you know what, rasanya saya balik juga ke rumah la malamnya sebab rasa tak sanggup pulak nak tinggal suami...haaaaaa......hiksss...

Saya tidak boleh solat sekarang ni tapi pastinya sessi berdoa untuk baby Imran diteruskan...semoga semua urusan kami dipermudahkan Ya Allah, semoga akan ada good news, semoga Imran akan melihat semula dalam masa terdekat ini Ya Allah kerana sesungguhnya engkau sahaja yang boleh menyembuhkan segalah penyakit. 

Tidak Allah turunkan satu penyakit itu tanpa penawarnya, kecuali penyakit tua...

Tolong doakan semoga FAM saya success ye dan tolong juga doakan semoga baby Imran dapat melihat semula dalam masa terdekat ini

Saya macam tak larat dah sebenarnya...rasa lemah...tapi saya kena buck up kan...come on Cikbib, you can do it...learn and enjoy the programme..semangak semangak....


No comments:

Post a Comment