Thursday, November 7, 2013

Kuatlah Wahai Hati - 4

Kali ini memang saya kalah betul.
 
Semua yang saya belajar, dan pernah implement, hilangggg...
 
Mana pergi, saya pun tak tahu...saya ikut aja emosi ni...
 
Mungkin saya masih belum redha kut
 
Tadi waktu memandu, saya berdoa semoga saya ada kekuatan untuk tidak terlampau mengingati perkara ini.
 
Saya juga berdoa untuk ditunjukkan arah, iye, ditunjukkan jalan bagaimana kami boleh memabaiki keadaan...sebab kami macam terkapai-kapai.
 
Tapi saya tahu saya kena cepat bina kekuatan ini semula...bukan apa, kalau asyik menangis pun, tidak sihat juga...kepala pening.
 
Tapi kan, saya memang hilang selera sikit tau....sikit je la pun...heee
 
Ya Allah, tunjukkan lah apa yang kami boleh buat bagi memperbaiki keadaan ini ya allah. Tunjukkan jalannya dan permudahkanlah urusan kami dalam mencapai tujuan kami ya allah.



No comments:

Post a Comment