Sunday, November 24, 2013

24 November 2013

I have been thinking about this blog a lot actually. I have made some planning on what to write, how to write, but to allocate time writing is not easy nowadays...

Anyway, life goes on. I went back to visit my mother last Monday and visited my sister and her family in Ipoh. Everyone seems fine, even though I know down deep inside the pain is still there. Again readers, please pray for Imran speedy recovery. Semoga mata Imran akan sembuh dan semoga dia dapat melihat semula dalam masa terdekat ini. Insyaa Allah. Aaamiiiin...

Semalam, kami berkesempatan pergi makan ikan bakar di jalan Bellamy. Mungkin sebab lapar, rasa ikan di jalan Bellamy tu adalah lebih sedap, he he. And somehow, husband has mentioned on bringing the Ipoh team to eat there one day.

Saya okay dengan idea itu. Jauh di sudut hati, saya berdoa yang akan ada rezeki untuk saya bawa gang Ipoh makan di situ satu hari nanti. Dan semoga waktu nye adalah terdekat dan semoga pada waktu itu, kami semua sudah kuat, dan mampu tersenyum semula...semoga semuanya akan berakhir dengan baik Ya Allah.

Hari ini pula, saya telah masak ayam masak merah dan sayur kubis...kami dah makan, dah solat, dan hubby tidur balik...tidur sokmo dio nih...

Okay lah, di sini dulu...minggu depan, boss akan cuti selama seminggu. Semoga semuanya akan dapat saya hadapi/tangani dengan baik...insya allah.


No comments:

Post a Comment