Saturday, May 18, 2013

Sabtu lepas : Ikea

Minggu lepas, kakak dan abang ipar saya datang untuk convocation Faiz. Sambil-sambil tu, kami berjalan lah sikit-sikit.

Pada hari Sabtu, kami bangun lewat juga sikit sebenarnya, tapi telah keluar dari rumah dalam pukul 9.30 untuk pergi breakfast. Lepas breakfast, kami terus pergi IKEA. 

Kami sampai IKEA dalam pukul 11.00 pagi. Alhamdulillah, sebab sampai awal, senang aja kami park depan  entrance punya pintu. We spent about 3 hours there...tengok-tengok barang dan adalah beli sikit. Saya beli pisau, tempat pinggan tu, plastic simpan baju dan chopping board untuk di bawa balik kg.

Kami tak ambil banyak gambar pun kecuali di bawah nih...heee


Lepas simpan barang di kereta, we decided to go to The Curve to find Faiz's shirt for tomorrow's convocation. While waiting for Faiz and kakak choosing the baju, I tried the massage chair which was located outside the Factory Outlet. Haaaa...saya buat tiga round tau. 

Waktu buat yang last tu, tiba-tiba Shuk dengan abang Hatta datang...haaaa...depa pun buat jugak...kakak pun nak try...heeee, jom tengok gambar






Macam best kan??

Lepas tu kami balik dan nampak ada superhero kat kedai buku tuh..abang Hatta pulak ambil gambar..



Lepas tu kami turun bawah dan tengok orang main piono...lepas tu balik, solat dan Shuk pergi beli rojak Karim. Kami lunch dengan rojak Karim ajalah hari tu. Kami kena simpan perut sebab malamnya ada party di rumah Mekyah...okayyyy....itu ajalah dulu



No comments:

Post a Comment