Wednesday, May 29, 2013

Hari ni, 28 May 2013

Sudah pukul 12.00 malam, 28 Mei 2013. Hari ini hari jadi kawan lama saya, cik Atim....happy birthday Atim.

Hari ini adalah hari yang sangat sibuk dan meletihkan buat saya. Paginya saya menghadiri perbincangan antara pihak Menteri bersama-sama dengan Associations. Petangnya pula saya pergi ke Istana Negara Baru...heeee...best...saya suka, sangat cantik dan menarik. Saya pergi ke Istana sebab ada kerja sikit...pergi recce tempat tu.

Dalam perjalan balik dari Istana negara, boss telah telefon dan minta saya sempurnakan satu kerja petang tadi juga dan dapatkan kelulusan dari pihak pengurusan esok pagi. Hmmmm...apa lagi, saya pun stay back lah sebab hati rasa tak senang selagi kerja tak habis kan. Saya stay back dan balik selepas Maghrib.

Sampai rumah, hubby ajak makan di Tirai Ratus, makan mertabak Singapore dua tingkat. Lately kami suka makan mertabak ni sebab rasanya not bad dan mengingatkan kami kenangan makan mertabak di Singapore, he he.

Balik rumah, hati sebenarnya melonjak-lonjak untuk menyepurnakan lagi kerja yang sepatutnya sudah siap tadi. Tapi saya paksa diri untuk exercise jugak dulu...dapatlah 3 km...better than nothing lah kan.

Lepas exercise, mandi, solat, saya turun dan mula tengok balik kerja saya. Akhirnya saya minta tolong hubby...ha ha ha...saya suka bahasa hubby saya..alhamdulillah, hubby sudah bagi sedikit input....saya puas hati, insya allah.

Sekarang ni, saya rasa mata saya memang sudah nak tutup...mengantuk...okay lah...semoga esok saya lebih ada mood untuk update blog ni ye...bubaiiii

No comments:

Post a Comment