Wednesday, May 29, 2013

Rabu, 29 May 2013

Bulan Mei sudah hampir habis dan bulan Jun bakal datang. Sekejap sungguh masa berlalu.

Hari ini sampai ofis, tak sempat buat apa-apa, terus terkejar ke sana sini. Tapi syukur juga sebab dalam jam 10.00 pagi, saya sempat juga pergi ke Division Lama sebab ada makan-makan sikit. Saya suka aja pergi Division Metal ni sebab sesungguhnya saya memang rindu...heeee

Saya sibuk sampai ke petang dan saya rasa esok pun boleh tahan juga. Semoga semuanya akan berjalan baik dan semoga semuanya akan dipermudahkan, insya allah.

Balik rumah, saya solat Maghrib dan pergi dinner. Balik dari dinner, ingatkan nak exercise, tapi tengok-tengok ada pulak Sinaran Emas Final...heeee, langsung minta kebenaran untuk skip exercise dengan hubby...heee, sekali sekala kan.

Hmmm...okay lah, biar saya fokus tengok Kilauan emas dulu ye...sebab bila menulis sambil menonton tv ni memang tak boleh fokus lah...gnite

No comments:

Post a Comment