Thursday, May 16, 2013

Random on 16 May 2013

Hubby ajak saya pergi Melaka Ahad nih sebab kami dah lama tak bercuti. Sayapun sebenarnya rasa macam i deserve a break. Oleh kerana itu, pagi tadi saya telah sms boss and inform him that I have to take leave next Monday and Tuesday, dan submit my application this afternoon. Boss ada tanya tadi fasal cuti tu dan dia kata okay..soo... HOORAYYY.
 
Saya rasa segan sikit nak cuti di Division baru ni sebab boss ni macam sangattt rajin. Waktu di Metal, saya tak kisah sebab saya memang sangat stress dan amat memerlukan cuti. Lagi satu, boss saya dulu memang selalu tinggalkan saya sorang-sorang di office bila dia outstation dengan Sham...he he...saya okay aja, tapi bila saya pergi cuti, haaaa, jangan tak bagi pulak. Tapi saya rasa saya nak amalkan balik la cara di Metal tu, I deserve my break kan?...
 
Tapi the feeling to look forward on something ni betul betul best lah. Lepas ni sure waktu meeting pun terbayang-bayang Melaka juga..he he.
 
Kepala saya rasa tak berapa okay lah hari ni. Saya rasa macam saya kurang oksigen aja. Saya rasa macam saya deserve a veryyy longgg sleeeeepp. SERIOUS. Mungkin malam ni saya boleh masuk tidur lebih awal.
 
Maybe I should call the kakak mengurut tu juga sebab memang dah lama tak mengurut badan...heee.
 
Sebelum hubby mentioned tentang Melaka, saya juga ada plan untuk kemas kan bilik saya balik supaya ianya cantik macam hotel...he he he. Saya ingatkan, kalau tak jadi pergi bercuti dan tinggal di hotel pun tak pe lah, tapi saya akan kemas bilik saya supaya rasa macam tinggal di hotel...okay jugak kan? Lagi satu, saya nak pasang aircon waktu tidur siang..he he he, saya jarang buat ni. Pada yang tak tahu, saya ni penjimat orangnya, jadi, amat jaranglah saya pasang aircon waktu siang untuk menjimatkan kos letrik. Tapi ye lah, dari pergi tidur hotel, boleh juga kan pasang aircon dan cantikkan bilik...dan feeling feeling, okay apaaa...ha ha ha..murah pulak tu.
 
Cara saya menulis hari ni menunjukkan betapa allignment saya sangatlah sudah lari and I really DESERVE  a break kan?...Semoga cuti ini akan menggembirakan hubby dan saya...
 
 
 

No comments:

Post a Comment