Sunday, August 2, 2015

Gambo Raye 2015 Masing Masing

Tahun ni tiada rezeki untuk kami beraya bersama, masing-masing ada hal. Walau bagaimana pun, kami tetap share gambo ghaye masing-masing di WA group keluarga...


Kembar dengan Irfan...

Dari Sg Buaya...

Ini keluarga abang di Sg Petani

Gambo kat atas ni adalah pada hari raya ke 2, tengok tu, emak saya tengah monitor saya dan Mekyah buat kerja, emak saya ni memang berdisiplin, macam guru besor

Gambar ini adalah pada hari raya ke tiga, ada ribut yang menyebabkan pokok runtuh tumbang. Tapi tu lah, syukur sebab ada abang serta kakak saya di rumah. Selepas ribut, sibuklah mereka membersih halaman

Haaa...tengok tu Opah memberi arahan...

Gambar Abang Hab dengan Ecah dan keluarga mereka di Chemor....complete dua-dua keluarga. Punnye lah rumah tu besar, depa tetap pilih cerok dapur untuk bergambo...hiks. But all of us just loveee this big kitchen...

Ziyad...boleh slide di tangga opah ni

Kat tangga dapur...saya di Ijok waktu ni di mana Abang Hatta saya telah order another set of durian. Semoga murah rezeki Abang Hatta dan keluarga, semoga sihat tubuh badan, panjang umur.

Yang ni pulak sewaktu saya singgah di rumah kakak saya di Ipoh sewaktu dalam perjalanan balik ke Shah Alam

di depan lemari cantik kakak...hiks

And last but not least, gambo atas tangga keluarga kakak saya dari Terengganu...classic!

Ok...yang ini settle!

No comments:

Post a Comment