Monday, April 23, 2012

yippie yay

Saya masak hari ni, yay, tapi saya makan malam la hari ni, no yay...ha ha ha...what ever lah kan, janji happy.

Hari ni juga saya balik awal, alhamdulillah.

Kerja banyak, tapi hari Isnin ni baru nak warm up, sooo, kerja pun macam lambat sikit.

Hubby is happy that I am back early though, tapi dia risau juga kalau kerja saya tak habis ke, apa ke...he he, don't worry, kalu banyak kerja kalu, saya memerap lah di office, balik lah lambat sikit.

Nak tahu apa yang masak? haaa, goreng ayam, sayur baby kailan masak ikan masin dan panaskan gulai lemak cili padi semalam...yang semakin sedap pulak hari ni.

Simple aja pun, tapi kami memang macam tu, sangatlah simple. Pernah sekali tu, saya goreng ikan dan buat kicap+asam limau+tomato+cili api+bawang...nasi panas panas...haaaaa, berselera sungguh, kalah makan nasi beriani...yeah, yang penting, happy kan.

Rasa macam free pulak malam ni, ye lah, selalunya ada aja kerja ofis dlam bag saya. Heee, give yourself a break babe. Saya sepatutnya kena lipa kainlah...tapi ada sedikit kemalasan...sikit lagi la naaa.

Okay lah...di sini dulu...selamat beristirehat.




No comments:

Post a Comment