Monday, April 9, 2012

It's Over

Phuhhhhh, leganya hati. Gasaklah apa apa resultnya, yang penting it's over...alhamdulillah.

Saya jadi diri saya aja, cakap cakap, tangan bergerak ke hulu, hilir, atas, bawah...cakap lajuuuuuuu, takut lupa kan....semua teknik bercakap yang saya belajar gagal di practice kan...crazy.

Apparently I was not the only one. Yeah, I found out that my friends could not sleep last night. Semua orang pun muka stress...haaaa...it's not that we want the promotion badly (kalau dapat, alhamdulillah), but the fact that we are to be evaluated by these three persons wasss...tak menarik langsung, I cannot describe how.

Huh, dah la fail penuh satu meja, tak larat nak buat pulak tu, I may have to bring all the files home this Wednesday, or I may have to go to work to clear things up, if not, I will be in trouble. Ye la, dengan audit work lagi...Ya Allah, aku mohon dipermudahkanlah semua urusan aku. Dicukupkanlah masa yang ada, dengan izinmu.

Lagi satu, keadaan stress yang tepu ini membuatkan saya penat mentally..yup, mata penat, kepala senang sakit...aduhhhhh....kena kuatkan hati, kuat kan iman, insya allah ada jalannya kan? insya allah...

Okay lah, better get some rest for tomorrow. Good nite!

No comments:

Post a Comment